Feest en gezelligheid

The evergreen related The WHATEVER Band kan door heel Gelderland optredens verzorgen op allerlei soorten feesten. Van feestzaal, kroeg, braderie tot aan een festivalpodium, overal waar een feestje wordt gebouwd is de band van de partij. In overleg kunnen speeltijden en speelduur worden ingedeeld zoals jij wilt. Ook het repertoire kan desgewenst zelf samengesteld worden vanuit de repertoirelijst. De band speelt ook (deels) akoestisch indien gewenst.

The WHATEVER Band beschikt over een professionele P.A.-installatie en werkt samen met een vast team van technici. Hiermee zorgt de band voor een uitstekende geluidskwaliteit en lichtshow tegen een mooie prijs. De band neemt standaard een basis lichtset mee. Tegen een geringe meerprijs kan dit uitgebreid worden tot een waar lichtspektakel.

Weten wat The WHATEVER Band specifiek voor uw feest kan betekenen? Neem dan gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.